måndag 27 mars 2017

Måndag morgon - utmaning på flera sätt

Måndag morgon är alltid en ny utmaning. Ny vecka att ta tag i med allt vad det gäller. Idag inleds ny schemaperiod på jobbet, det är första arbetsdagen med sommartid och så har jag hakat på en ny träningsutmaning med att göra sqauts, höftböjare och så den där rackarnas plankan - på morgonen. Ska bli spännande att se om jag håller ut - klart är att jag får slipa lite på tekniken. Lika bra att komma igång ordentligt med morgonpromenaderna också. Där får man verkligen lön för mödan för rackarns så vackert det är när man möter ljuset. Det var också det enda jag mötte på vägen runt udden. Om man inte räknar hägern (tror jag), hjorten, koltrasten och den döda paddan. 

En blåbärssmoothie på det så är jag igång :-)








1 kommentar:

  1. Wow.... i arla morgonstund! Kanske skulle testa morgonpromenader... vore en ny upplevelse för den som fyllt 63!

    SvaraRadera