lördag 19 januari 2013

På gränsen till ... Vadå?

Inte är det på gränsen till nervsammanbrott i alla fall!

Det där med år är egentligen inte mycket jag tänker på dagligdags. Efter gymnasietiden så har det nog mycket sällan betytt så mycket med år men det är klart att det här med fyrtio kanske borde vara lite speciellt. Det blir nog vad jag gör det till. Jag är tacksam för det jag har och för de människor  och katter som finns i min närhet. Jag är så lyckligt lottad på många sätt.

En kick i rätt riktning är helt klart min födelsedagspresent. En crosstrainer! Klockren. Den är riktigt fin, smidig och redan invigd. Den får bo i vardagsrummet tills vi har fått in lite rutiner. En fin investering i ett fortsatt bra liv.

Att ta tillvara på varje dag och göra någonting bra av den ur mitt perspektiv utifrån mina förutsättningar är en plan. Jag behöver nog påminna mig själv då och då bara. Förhoppningsvis påverkar de val jag gör även människor i min närhet på ett positivt sätt .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar